Saturday, March 5, 2011

tooth carving




dengar cerita, lab dental anat minggu depan dah mula carving wax. jom tengok video siap2, nanti dalam lab x de ah ternganga besar sangat, tak tau nak buat macam mana kan? eh silap. insyaAllah korang hebat jeeee.  :)


ok lah. semoga semua orang rajin belajar lah yeeee. *sambil menunding jari ke diri sendiri*


lepas neh boleh la beli sabun banyak2 belatih kat rumah. :D


ok aku stress sebab video neh besar sangat sampai tekeluar2 kat tepi tu. sape reti betulkan tolong la ye. sorry la buat blog neh buruk siket. +_+

7 comments:

kami said...

dah comel da post bibot :)

Anonymous said...

nak like byk kali!
mashaAllah,
rase macam artist.hee

bibot said...

oh trime kasih la betol kan :)

dentist-to-be said...

kalo ikut u saye kat tanta..
dlm video ni ngan yg lcterer ajar lain.. hehe..

W M Najib said...

excited!

Ninie said...

LOL. kitaorg guna blue wax with flame and carve it. :D nieh U alex la. ;)

a M i R a H said...

dentist-to-be,
kitorg punye mcm lebeh kurg dalam video gak ah. tp kene lukis atas ketas graph dulu. hehe. ade care lain eh? cam bess!

ninie,
kitorg gune wax kaler kuning. teros carve je. -_-' tapi tangan keras macam kayu, ade yang sampai terpatah 2. kah3.